E F I T 23 juli 2011.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

Just idag känns det lite tungt... Klumpen i bröstet vill liksom inte släppa taget.
Nyheterna rullar på tv´n om det mest fruktansvärda som kan hända..
Stackars, stackars människor som är drabbade i Norge.

00:00.
Ingo röker och Peter gör honom sällskap och leker lite med sin mammas mc tillbehör ;)


01:00.
Svärfar har kört in sin Harley i garaget och Peter är så exalterad över att hans Valdemar (hans motorcykel heter så) har en kompis så han är lite sugen på att poppa lite popcorn och rigga en film till hojjarna ;)


07:00.
Kliver upp för mina svärföräldrar ska åka vid 8-tiden.


08:00.
Vinkar av dom, nu väntar Gotland för deras del :)


09:00.
Sover..

10:00.
Fixar frukost och kokar ägg.


11:00.
Läser om det fruktansvärda som hänt i Norge.
Så fruktansvärt hemskt! Lider med alla drabbade..


12:00.
Dricker kaffe i min nya fina mugg.
(Anna BJ - den är köpt på  (viskar... Maxi Hälla ;)  )


13:00.
Vi ska ner på stan på några ärenden och Eva har en så snygg klänning! Vill ha!!


14.00.
Har handlat en del mat, igen ;)


15:00
Männen bjuder på en god drink :)


16:00.
Och vi tjejer badar fotbad :)
Känns som jag kan vänja min vid detta ;)


17:00.
Jag och syster i likadana glasögon ;)


18:00.
Har precis ätot förrätt och himlen öppnar sig.
Det vräker ner regn!


19:00.
Peter har  bjudit in grannarna på pappersflygplansrace.
Nu jävlar är det allvar ;)


20:00.
Mästerkockarna!


21:00.
Barnen spelar WII :)


22:00.
Ingomannen ser nöjd ut.
Tio stycken runt middagsbordet och Ingo och Peter har stått för marlagningen.
Det var fantastiskt gott!!





Anna Bj

hihi ;)

Ariella

Kikar förbi.

Annika

hej kikar in på din EFITdag, hmmm din son behöver nog fler vänner än Valdemar ;-)

Härlig kaffekopp du har!

Anonym

Tittar förbi din dag

Nenny

Vilken härlig dag, trots lite regn.

Sofia

Kikar in på din dag; det ser ut som den var väldigt trevlig trots regnet (och nyheterna från Norge).

Micke

Pappersflygplansrace var nått nytt för mig.. särskilt ute i regnet (?) :)

Vonkis

Klart hojarna ska har film och popcorn när det är lördag och allt.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR