Roadtrip bilder part 1.

Jag kom på att jag inte visat några bilder från vår roadtrip från New York till North Carolina :)
Som jag berättat tidigare bodde vi ju hos Maries underbara mamma och hennes lika underbara man Erik.
Dom hämtade oss i Madison och så åkte vi bil hem till dom (ca120 mil).
Så snällt och jag är oändligt tacksam, hade inte fått se på långa vägar lika mycket av USA annars!

Ett vackert hus i underbart fina Madison.




New Jersey Turn Pike.


In i nästa delstat ;)


En liten USA variant av lunch på Denny´s ;)
Min mat.


Och Eriks :)






Mat på underbara underbara Cracker Barrel!





Och en bild på motellet vi bodde på.


Fotade som sagt över 1000 bilder så säg gärna till om det är nåt särskilt ni är nyfikna på eller vill se mera av!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR