Sovmorgon.

Cornelia har aldrig sovit så här länge!
Kl 12:05 klev hon upp.


Nyvaken tjej..

Min mamma och styvpappa åkte i går eftermiddag och mina svärföräldrar vid 22-tiden igårkväll och i morse kl.05 så åkte min bror och hans familj.
Känns alltid jobbigt att säga hejdå, men jag och Cornelia ska ju upp till dom nästa vecka och då känns det redan lättare ;)
Det har varit kul och intenivt här hemma nu i en hel vecka.
Frukost - lunch - middag och allt däremellan.
Jag har kört diskmaskinen 3 ggr / dag :)


Några av kusinerna i gårkväll :)

Tittar igenom lite bilder från senaste veckan, både bilder som jag själv har tagit och foton som andra som lånat min kamera fotat :)


Min kära Pappa.




Mina underbart vackra rosor (40 st!) som jag fick av pappa, Lisa och Lina.

 
Lina och Cornelia hoppas studsmatta :)


Umgänge ;) (Cornelia och kusin Elsa)


Kaffe och avec.
(Och så fick äntligen Peter sina efterlängtade rosa flamingos  ;)  )


Kärlek.




Anonym

Och allvarligt: var får man tag på en sådan ljusstake med flamingos??? Eller flam-ingos som vi kallar dem. ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR