E F I T 21 juni 2011.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

00:00
Sitter och kollar på Leilas hemsida.
Läser recept och kollar in fina bilder.



01:00
Dags att gå och lägga sig. Stänger altandörren.
Underbara sommarnatt, fortfarande ljust ute.



08:00.
Så skönt då jag vaknade tidigare i morse och insåg att jag inte behövde kliva upp.
Peter har precis åkt till jobbet och jag slumrar till en stund till.



09:00.
Glädjespridaren Cornelia gör sig klar för ännu en dag på fotbollsskolan.



10:00.
Sätter mig på altanen och dricker en kopp kaffe och andas.
Sol och inget regn.
Idag ska gräsmattan (ängen) klippas!



11:00
Startar diskmaskinen.



12:00.
Klipper gräsmattan och det blir varmt! Måste pausa och dricka vatten.



13.00.
Gräsmatten klippt, äntligen!
(Minuten efter jag tagit bilder öser regnet ner...)



14:00.
Har bäddat rent.



15:00.
Har duschat och ska åka iväg och köpa blommor.



16:00.
Blomshopping pågår.



17:00.
Har varit hem och plockat upp Cornelia så nu är vi på väg till match :)
(Klockan i bilen går helt fel).




18:00.
Matchen är i full gång.



19:00.
Nyduschad och ombytt för avslutningsmiddag med fotbollslaget :)



20:00.
Gör coleslaw (som vanligt :)  )



21:00.
Cornelia hemma igen och tycker tydligen att hon ska dricka lite cola ;)



22:00.
Och jag tycker tydligen att jag är värd lite choklad ;)



Sara

Vila bara lämna ett fotspår.



Härligt att ni/du hann klippa innan regnet började ösa, önskar jag med hade gjort de.



Kommer tillbaka senare för att se resten av dig dag.

Anonym

Undra om det var tankeöverföring, det där med gräsklippning och regn?



Verkar varit en skön dag.



Ha en skön kväll!



// Anna

Vilken otroligt fin nattbild!!

Den där gräsmattan kräver nog sin kvinna ...

Majsan

Tittar inom och ser hur Din efit-dag ser ut.

Anonym

Ibland ska man ha tur med vädret också :)

Micke

Jag tycker det ser mörkt ut på nattbilden jag ;)

Annika

vad skönt att du hann klippa färdigt innan det började regna

Ariella

Hej!

Kikar in på din efitdag.

Annika

kikar in igen för att kolla in resten av dagen

Härliga bilder! Vilken underbar dag!

Lite suspekt är mannen i kostym vid fotbollsplanen.. hmm..Redan uppklädd för middagen kanske!



God fortsättning!



Mvh Therese

Jessica

Therese - tränarna skojade till sig och klädde upp sig i kostym innan matchen, till barnens stora förtjusning :)

Vilka smarta gardiner i sovrummet... hade vi också behövt. Och fina naglar! Inte alls avis ;-)

Snurran

Det såg varmt ut med kostym på fotbollsmatchen :-D Trevlig EFIT!

Sara

Kikar in resten av din/eran EFIT dag.

cheesecaken blev super god trots att den inte fått stelna tills sig helt då min mage inte ville vänta :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR