Teknikens under.

Förstår inte att det inte går att mobilblogga till blogg.se med bilder! Insåg ju att man däremot kan MMS:a bilder till bloggen, men nähä, nu funkar det som sagt inte heller... Tråkigt.

Iallafall.
Sitter och har lunch på jobbet denna vackra Nationaldag.

 

Idag säljs det jordgubbar, glass och grädde som bara den. Och det går ingen nöd på mig här på ICA.
Jag har väl sagt att jag har världens bästa arbetskamrater och så tycker jag ju att efter 22 år i yrket att det fortfarande är himla kul :)
Nähä, dags att kavla upp ärmarna och arbeta igen ;)



Hoppas ni har en härlig dag och kanske unnar ni er lite tårta? :)

Hej! Följt din blogg ett tag nu och måste säga att jag verkligen gillar den! OM du vill så får du gärna kolla in min blogg och lägga till på bloglovin men bara OM du känner för det! Fortsätt skriva som du gör =) Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR