Torsdag.

T r ö t t .
Jag tror ögonlocken ramlar ihop snart.
Kroppen skriker efter vila så ikväll SKA det bara bli tidigt! ;)

Men jag är nöjd med dagen hittills.
Jobbat sen 07, en bra dag på jobbet har det varit då jag har fått mycket gjort.
Jag gillar sådana dagar :)
Gjorde om en gavel bla, satte upp lite bakgrejjer till student och avslutningar.



Sen slutade jag lite tidigare än jag brukar göra på torsdagar.
Skönt att komma hem i någorlunda tid.
Stannade och plockade mer lupiner på väg hem. Man får passa på nu innan dom blommat över helt.
När jag åker hem slås över hur vackert det är i Sverige. Speciellt nu, i juni.



Chockade kroppen rejält med att inte grilla till middag, istället gjorde jag sambal kotletter.
Grymt gott, brukar variera mig med att göra den med kyckling eller grytbitar.
Prova gärna - enkelt och gott!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR