God natt

Sitter i sängen med laptopen, är faktiskt ovanligt trött ikväll.
När jag kom hem satte jag mig i soffan och kollade på "Världens bästa hotell" med familjen, hann se sista halvtimmen iaf. Bli alldeles varm i kroppen då jag ser sådana program.
Vi ska gå och se "Hur många lingon finns det i världen" nån dag.
Tror det är en riktig feelgood film.



Imorgon är jag ledig men har en hudvårdsklass på kvällen. Ska bli kul!
Nä, nu ska jag bara surfa runt en stund, sen är det natti.


Elin

Det blev bra fast jag ser ut som Emma nu nästan:p Har nyss lagt ut en bild på det så du kan juh se den på min blogg:) Jaa jag bhar inte bestämt mig än men typ smycken, presentkort, filmer, ja det jag brukar önska mig men jag blir glad för vad jag än får:)

Kram, Elin




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR