Godnatt

Nattuggla som man är sitter man fortfarande uppe.
Värmen från kaminen gör att man gärna vill sitta kvar en stund till.
Fast jag borde gått och lagt mig för länge sen, eller det var ju inte så länge sen jag slutade jobba, men ändå.
Har frysit hela dagen på jobbet, och när jag kom hem ikväll så hade vi 17 grader i huset. Brrrrr..... Gjorde ju inte saken bättre ;)

Imorgon bitti ska jag upp och jobba och baka semlor i massor!
Så nu är det godnatt!

Inte för att vara tjatig men om 55 dagar är jag här:



Och sen vidare till North Carolina!
Längtar och är så tacksam för att vi får komma och hälsa på!


Hej Jessica!

Låter alldeles otrooligt mysigt att sitta vid kaminen och mysa lite så där sent på kvällen! Själv är jag en sån där kvällstrött människa som går och lägger mig absolut senast 22 på kvällarna! Lite tråkigt ibland för jag skulle vilja utnyttja livet lite mer! Men eftersom jag varje dag börjar kl 06.00 så är jag i läget för att bara Zzzzzz vid den tiden på dygnet.

Marie har skvallrat lite om din kur så jag säger GRATTIS OCH HEJA, HEJA :) Väldigt duktigt av dig. Tänk vad vi är envisa på olika saker, jag skulle aldrig fixa och vara så duktig. Själv är jag sån som hellre tränar, tycker det är jättekul och har dessutom ett behov av det!

Ohhh! 55 dagar kvar, tänk så roligt! Det kommer bli jätteroligt för er och jag hoppas (eller snarare vet) att du kommer njuta i fulla drag! Jag kommer bli väldigt tacksam om du kommer med lite tips och ideèr till min resa! Ha en bra dag och kram

Jessica

Tack gulliga Du! Jag kommer def. att dela med mig av tips från resan! :)

Jag förstår om du är trött på kvällen om du börjar kl.06 varje morgon! Jag börjar tidigast kl. 7. Bara enstaka gånger kl.6.



Kram på dig!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR