Så jäääävla less.

Vad fan är detta?? Hur länge ska man vara sjuk?? Vid det här laget är ni säkert skitlessa på att läsa jag-är-sjuk-inlägg från mig, men nu är det så det är. Jag måste ju ha fått influensan för det här liknar ju ingenting!! Jag sover, sover, sover, hostar, snyter mig, nyser HELA tiden. Det blir inte bättre!! Ena ögat är helt igenmurat, Ringaren i Notre Dame är en skönhet jämfört med mig i det här tillståndet. Tänk om jag måste ringa läkaren. Hemska tanke. Hatar att ringa läkaren, men fortsätter detta så måste jag ju bara. Om inte annat för att få sjukintyg. Fan oxå. (Ja, jag vet. Det kunde varit värre. Måste bara få gnälla av mig lite)

Och nu är Cornelia oxå sjuk. Hon ringde hem från skolan kl 10 och sa att hon inte mådde bra. Bara hon inte fått samma..



Ikväll är det äntligen dags för Desperate Housewifes. Och min vana trogen så ska jag dricka ett glas rött och äta en chokladbit i soffan. Ett måste då jag tittar på Desperate Housewifes. Sen skiter jag i om jag däckar och inte känner smaken på det för nu har jag längtat efter att det ska börja igen sen innan jul.




Sköt om Er! :)

Hulda

ja den är snygg :) Tack så mycket :D

Erika

Hoppas att du/ni snart blir bättre. själv har jag skällt på en stakars tant på coop, att hon ska hålla reda på paketen dom får dit. Har fortfarande inte fått paketet och dom har ingen aning vart det har tagit vägen :(

Men som du vet är jag duktig på att vara arg ;) så jag hoppas dom hittar fram det snart :)

Många Kramar från fd"svägerskan" numera vän ;)

Anonym

sv: jamen det tkr jag du ska göra:D

Micke

Krya på dig där!

Skippa rödvinet och se hockeyn istället ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR