EFIT idag.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här .

07:00.
Dags att fräscha till sig lite ;)



08:00.
På jobbet.



09:00.
Nybakat :)



10:00.
Dags för lite kaffe...



11:00.
Har inte tid att fota...

12:00.
Ska äta lite lunch och läsa nyheterna.
Monarki är för mig totalt ointressant, finns nog knappt något jag är så ointresserad av, så jag läser andra nyheter istället.



13:00.
Fyller på i mejerikylen.



14:00.
Fyller på godis. Det är ju ändå lördag :)



15:15.
Har slutat och handlar lite.



16:00.
Hemma med min "pluppas" :)
(Alltid lika glad)



17:00.
Stryker. Har en GIGANTISK strykhög som jag försöker beta av.



18:00.
Fixar middag.
Choritzopaj utan kolhydrater, det gillar vi ;)



19:00.
Sätter mig i fotöljen och ska ladda in bilder.



20:00



21:00
Lite fotboll blir det nog.
Lite iaf ;)



Det får bli sista bilden för denna E F I T.

Kram på Er!

Nilma

Vad gott det lät med chorizopaj!

Anonym

Maten såg smarrig ut. Dottern bråds att på morsan hon, dvs söt ;)



Dagen idag har varit kanonfin! Härligt är vad den var men liiite synd solen dröjde.

Micke

Opps, jag är den skyldige till ovanstående. Trodde det var ifyllt redan.

Ariella

Hej!

Kikar inom på din efitdag.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR