Igår.

Herregud vilken blåst! Det blåste så mycket så att ett träd blåste omkull över vägen bara ca 100 meter från vårt hus.

Cornelia hade ju match igår och jisses vad kallt det var att står där. Tyvärr blev det förlust för dom oxå, men bara att ta nya tag till nästa match. Viljan finns där iaf kan jag säga.



Hämtade ju ut min iPhone igår och gud vad kul!! Hoppas mitt skal till den kommer idag oxå :)

Trött som bara den är jag idag,  borde verkligen sova mera.. Måste bara bli bättre på det.

Nu ska jag iväg och jobba, sen hämta tjejerna, Amelie ska till läkaren och ta en spruta och sen ska vi ner på stan en sväng.

Hoppas ni får en bra onsdag!

Anonym

gud ja det blåste jätt mycket igår :O

Svärmor

Cornelia är verkligen med i spelet. Vilken cool stil.Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR