EFIT 20 november 2011.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

09:00.
Duschar.



10:00.
Cornelia är så snäll och ger oss frukost på sängen! Gott! :)



11:00.
Cornelia gör läxan.



12:00.
Kokar mera kaffe.



13:00.
Cornelia syr en kjol :)



14:00.
Kollar på Leilas mat.



15:00.
Fortsätter att inte göra så mycket.
Tänder ljus och gör upp en brasa.



16:00.
Dricker Loka.



17:00.
Cornelia har gjort en snygg frisyr på mig :)



18:00.
Värmer pannkaka till Cornelia.



19:00.um
Har städat tjejernas rum med lite hjälp av Cornelia.
Amelie är hemma hos sin kille.
Hon fyller år i morgon så jag vill att hon ska ha fint.
Här är Cornelias rum.



20:00.
Kollar på Gustafsson 3 tr och äter en Dumle med smak av pepparkaka.



21:00.
Hänger tvätt.



Det får bli sista bilden för idag.

Kram på Er!

Anna

Hej!



Här var det pyssligt värre! Hon kan få sy en kjol åt mig med! :D



Ha en skön kväll!



// Anna

Micke

Gick du och lade dig igen efter duschen? ;)

Anna

Tänk.. Imorn är det måndag IGEN!!!!

Kram

Jessica

Micke - japp det gjorde jag. Skönt! :)



Anna - helt otroligt att det är måndag igen! Men den här måndagen är vi nog lite piggare än förra :)

Anna

Jag är fortfarande lite risig men jag ska jobba imorn :) gryta förkylning :-/

Ariella

Hej!

Pyssligt värre :)

Ses en annan efitdag.

Anni

Vilken mysdag ni hade! Åh så skönt att krypa ner i sängen efter duschen!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR