EFIT 29 oktober 2011.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

Jobbarlördag denna dag, så därför saknas det nån timme då jag inte hann med..

07:00.
Kliver motvilligt upp ur min varma säng.



08:00.
På jobbet och kollar läget på lösgodisavdelningen och inser att vi behöver ytterligare ett plock av godiset, så det ringer jag om nån timme senare.



09:00.
Bakat och klart inför öppningen nu klockan 9.



10:00.
Frukost. Mums :)



11:00.
Fyller på varor.



12:00.
Anders packar kött :)



Nu hinner jag inte fota :)

15:10.
Har slutat och handlar, bara nyttigheter som ni ser ;)



16:00.
Cornelia älskar ju Halloween och hon pysslar och bakar  :)



17:00.
Cornelias kakor som ska bli dekoration :)



18:00.
Peter och Cornelia har gjort en pumpa :)



19:00.
Så här fina blev Cornelias fönsterdekoration som hon bakade.
Älskade älskade unge.
Hon är så kreativ.



20:00.
Vi har lagat mat och ätit.
Alla samlade runt bordet, så även Amelies pojkvän :)
Peter har skruvat ihop tallrikshyllan som jag köpte i söndags, den får ni se i morgon ;)
Och nu börjar mitt favortiprogram, "Så mycket bättre! :)))



21:00.
Cornelia har bakat en kyrkogård med gravstenar och allt, med en mur runt om, kärleksmums utan glasyr på ;)



Det fick bli sista bilden för idag.

Kram på er!

Kattis

Vilka härligt läskiga bakverk! :)

Micke

Vad påhittig hon är!

Jaså, du kunde utläsa vad det stod på påsarna du.. ja, vet man lite kan man ju fatta.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR