E F I T 10 september 2011.


Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

(Fler bilder kommer att läggas upp allt eftersom dagen går.)

07:20.
Går upp på toa och Cornelia har redan klivit upp och sitter och kollar på tv.



08:20.
Tvättar ansiktet.



09:20.
Äter frukost.



10:00.
Skjutsar Amelie till ICA Ettan där hon ska måla ansiktsmålning.



11:20.
Laddar tvättmaskinen.



12:00.
Städar.



12:50.
På väg till Cornelias fotbollsmatch.



13:50.
Matchen pågår för fullt.



15:00.
Klipper gräsmattan.



16:00.
Min lilla trädgårdssoffa.



17:00.
Har dukat fram lite godsaker. Älskar lördagar, då man sätter sig ner och småpratar och äter lite smått och gott.
Läser en tidning eller slumrar till en stund.



18:00.
Jag sitter och tittar på en dokumentär om 9/11.
Amelie tar kort på mig.



19:00.
Lagar mat. I ugnen står kycklingfilé med fetaost och bacon och på spisen en örtsås och broccoli.



20:00.
Slökollar på Fångarna på fortet.



21:00.
På väg in till vardagsrummet. Där sitter Cornelia och ritar.



Det får bli sista bilden idag.
Tack till er som tittar in :)


Medea

Kul att följa din dag! Ser att du också använder Mary Kay! De är verkligen bra.

Annika

skönt att se att du måste klippa gräset, det betyder att hösten och vintern ännu inte är här

visalisa

Åh jag blev jätteförtjust i fotot på järnvägsspåren!

Tess

Va hade Amelie på sig idag? Prickig blus? Så länge sen jag såg henne så jag känner nog inte igen henne, men det va en jätte dukti tjej som målade Alva och Maximus idag och hon hade prickig blus, tänkte om det kanske va hon? Kramis

Jessica

Hej Tess :)

Det var Amelies kompis Julia som hade prickigt på sig. Amelie hade en ljus tröja och gula shorts på sig och en fläta.

Kram <3

Marianne

Inne och kikar på din Efitdag. Sista gräsklippningen månde?

Anonym

Jag uppskattar också "lördagsfriden" som Alfon Åbergs pappa kallar det.



Anna

Kom hit och dammsug också!



Vilken mysig sista bild!



// Anna

Micke

Inne och kikar på din dag.

Ariella

Hej!

Kikar in på din efitdag lite i efterhand. Du hann med mycket på en dag :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR