Kväll.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen.
Jag kan inte förstå hur det går till.


Måndag innebär lång arbetsdag.
Prisändringar, byten av extrapriser och skyltar, rätta alla stämplingar, göra rapporter, beställa bake-off bröd, plocka frysleveransen, hoppa in i kassan, lämna ut post, fylla på mejeri, beställa och fylla på frukt, springa till posten igen, och kassan, hjälpa kunder, fylla på varor, byta av min arbetskompis som ska ha rast, osv osv osv.

(På skrivbordet.
En lapp från en av mina underbara arbetskompisar;)


Och vipps så är klockan 20:45 och vi stänger om en kvart.

Väl hemma är det te och macka som gäller.
Jag är trött i kroppen, men jag tycker om känslan då man känner att man arbetat. Fysiskt alltså.
Missförstå mig inte! Naturligtvis inte om man har värk eller så, jag är bara lite trött i kroppen för att jag jobbat, annars skulle jag inte gilla känslan såklart!!)

Satte mig och kollade på Filips och Fredriks nya program "Får vi följa med?"
Ett program HELT i min smak!
En kort beskrivning av programmet;
Filip och Fredrik ställer folk frågan "får vi följa med?" och börjar därmed en resa genom Sverige som tar dem rätt in i små och stora händelser, livsöden och starka viljor.

Jag som inte tittar på TV´n så ofta kommer definitivt att kolla på detta.

Nu ska jag gosa med den sötaste katten i världen.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR