Morgontrötta..

...jag ligger kvar i sängen tillsammans med en jättegosig kisse.

(Ja, jag var faktiskt uppe i morse kl.06 och hjälpte Cornelia med matteläxan, hon tycker mycket bättre om att göra läxan på morgonen än på kvällen. Som ni förstår så är hon till skillnad mot sin mamma morgonpigg ;)  )

Ute har det snöat och det är runt 1 minusgrad.



I köket är det 18,5 grader och det tycker jag är i kallaste laget.
Så därför gör jag upp en eld.
(Jag är så glad att vi installerade kaminen då vi byggde huset!)



På bordet står det tulpaner, (det gör det alltid, så länge det är tulpansäsong).



Jag dricker te och äter mackor och njuter av tystnaden.
(Ja, jag är en sån person som tycker om att vara själv, och har stort behov av egentid..)



Nu ska jag ta in lite ved och fortsätta elda en stund innan det är dags att gå till jobbet för att låna en kompis bil.
Jag och Freja ska ju till veterinären senare idag.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR