Söndag.

Idag har jag jobbat,  och efter det åkte jag ut till Stadium för att se om jag hittade ett par långa träningsbyxor att springa/gå i nu när det är kallt, men de enda jag hittade som var slimmade nertill var högblanka och det vägrar jag att ha.
Får kolla på nätet istället.

När jag kom hem körde jag hårt på crosstrainern i 30 minuter och blev helt slut!
Nu märks det att jag inte stått på den på ett bra tag, kondition är verkligen en färskvara :)

Och Freja, hon gör det som man borde på söndagar ...,




Robert är här och Cornelia har en kompis här och jag ska väl ta tag i tvätten...
Strykhögen har en benägenhet att växa i raketfart.



Ute har det börjat snöa och jag myser med en stor kopp te.



Hoppas ni har en fin söndag!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR