E F I T 4 januari 2012.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

(Bilder kommer upp allt eftersom dagen går.)
 
01:00.
Sitter uppe sent men nu är det verkligen dags att släcka lampan.


09:00.
Vaknar till, trött.
(En av tjejerna som sov här i natt var lite orolig, så jag låg uppe brevid henne mellan 2-3 för att hon skulle somna.)
Ligger och drar mig i sängen, det tycker jag är så lyxigt! :)


10:00.
Precis pratat med en tjej på jobbet.


11:00.
Tjejerna äter frukost.


12:00.
Lägger ut lite bilder på bloggen :)


13:00.
Tittar lite på tv. På "Landet som inte längre är" men hinner inte se färdigt.


14:00.
Jag och Cornelia åker iväg på några ärenden.
Bl a köper vi några extra handbollsshorts till henne, hon ska ju på cup i helgen.


15:00.
På väg hem igen och Cornelia tar kort på sig själv :)


16:00.
Tänder lite ljus.


17:00.
Börjar med maten. 
Idag blir det en gryta på purjo, grytbitar av fläsk, färska champinjoner, rökt skinka och grädde och creme fraiche som får stå och gotta till sig en bra stund på spisen. Vi äter inte förrän Cornelia tränat färdigt.


18:00.
Utsikt från soffan.


19:00.
Hänger tvätt.


20:00.
Corre Correlito :)


21:00.
Kollar på "The Voice".


Det får bli sista bilden för idag!
Kram!

Micke

Middagen låter gottegottig ut!

Här har jag bara varit ut som hastigast idag.

ewe

Hej! kikar in för att se din dag. ha det fint!

Medea

Vad kul det är att följa allas dagar. Jag återkommer för att se resten av kvällen!

thinki.se

Kollar på dina EFIT bilder. Kul.

beate

Kikker innom og ser hvordan dagen din har vært.

Anni

Så mysigt du har det hemma hos dig. Är det i köket du tänder ljusen? Det ser så hemtrevligt ut!

Anna

Mmmm mysigt med ljus!

Här har det äntligen slutat snöa, i alla fall ser det ut så.



Ha en skön dag!



// Kram Anna

Härlig EFIT!

God fortsättning 2012!



Mvh Therese

Jessica

Anni - Tack snälla! :)

Ja, det är i köket, på skänken. Ovanför har jag en tallrikshylla.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR