En kort sammanfattning av året som gått.

Januari.
Snö, snö, snö till min stora glädje.


Jag och Marie bokar vår resa till USA!


Börjar äta enligt LCHF metoden och håller på till september ungefär.
Vågen visade då -14 kg.

Februari.
Jag byter blogg från att ha bloggat på webwiz.nu i flera år.
Känns bra.

Och njuter av ännu mera snö.


Mars.
Hittar en tatuering som jag vill ha, men ännu inte gjort.


Planerar vårblommor.


April.
Planerar USA resa.

Säljer hamburgare på sista aprilfirandet här i "byn".


Maj.

Jag och marie åker på mitt livs resa till USA.
SÅÅÅ roligt!


Juni.
Vår älskade dotter Amelie går ut nian.
Nu börjar ett helt nytt liv för henne.
Till det bättre.


Juli.
Jag fyller 40 år och har huset fullt med släktingar norrifrån.
Så himla roligt!
Fick en helt underbar bukett av Pappa och Lisa och Lina.
40 ljuvliga rosor i "Jessicafärg".


Glad tjej ;)



Samma dag som min födelsedag åker Amelie på en tvåveckors språkresa till Brighton.
Oj, oj, oj vad jag kämpar med tårarna.
Samtidigt som jag är så glad för hennes skull.
Detta var hon verkligen värd!
 
När hon kom hem igen brast det totalt för mig och jag grät och grät och kramade henne krampaktigt.
Som jag längtat och oroat mig. Och när jag såg henne släppte allt.
Här är kvällen hon kom hem och lillasyster ville inte släppa taget om syrran :)


En varm kväll i juli då vi har besök av min lillasyster Eva och hennes man Ingo kommer Ingo in i köket då jag står och diskar och berättar att han nyss läst nåt fruktansvärt på nyheterna.
En person i Norge har skjutit ihjäl en massa människor.
Så tragsikt!



I slutet på juli åker vi upp till norrland på Haglunds släktträff.
Så roligt och känslosamt att träffa Peters släktingar på hans Pappas sida.
Hans pappa finns inte längre utan dog när Peter var liten.
Min hjärta brister när jag tänker på det.



Augusti.
Njuter av varma fina dagar och av "mitt nya liv".
Vilket innebär att jag taggat ner när det gäller kraven på mig själv och att jag ska jobba så mycket och vara så himla duktig hela tiden.
SKÖNT!!

Här är en härlig dag så jag och Cornelia är ute och går.




September.
Allt rullar på och jag och Marie är hemma hos en bekant och badar badtunna och dricker skumpa :)


November.
En magisk kväll.


December.
Underbara månad!
Fast väldigt snöfattigt.
Vi går på två julkonserter med Amelies skola.


Är så glad för hennes skull att hon trivs så bra med sin nya klass och att hon och fina Robert har hittat varandra!



Önskar er alla ett fint 2012!

Kram!

Svärmor

Gud små underbart du har sammanfattat året.underbara bilder. Kram

Jessica

Tack kära Svärmor!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR