Får jag lov att presentera....

........ vår nya familjemedlem! :)

Underbara söta lilla kattjej!

Busig, orädd och så himla gosig!!

Jag kan inte beskriva så glad jag är över denna lilla varelse!











Den här bilden har den tidigare ägaren tagit:



Vi kom hem vid 18:30 tiden och då gick hon runt i huset och busade, och jamade lite efter sin mamma och sina syskon förstås.
Sen har hon sovit hos Cornelia och Amelie och så la hon sig på Peters bröst.

Sötnosen!!

Vi har ännu inget namn, tjejerna tycker Luna, en karaktär i Harry Potter filmerna, och det tycker jag också är fint, eller Selma eller Saga.

Vad tycker ni att hon ska heta? :)


Tess

Men vilken sötnos!!! Lycka!!! <3

Johanna F

Meeen guuud vilken sötnos! :) Vad roligt! Åh, jag röstar nog på Luna :)

Erika

Gud va söt!! Kramar

Tuva

Gud va söt!!!Jag röstar på Luna... Pussar och Kramar!!!

Jessica

Tack alla! Hon är ljuvlig!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR