Långlunch.

Jag har åkt hem på lunchen idag för att göra en sjuk Cornelia lite sällskap tills hennes syster kommer hem.
Då åker jag tillbaka till jobbet igen.

Måndagar på jobbet innebär;
Förra veckans priser tas bort och avslutas, nya priser sätts upp och startas.
Nya skyltar ska upp utomhus.




Prisändringar, rätta alla stämplingar från förra veckan, analyserar försäljningsrapporter.

Leverans av  Arla, fryst och bakeoff bröd.

Kassan och posten.

Frontning och påfyllning av frukt och grönt.
Osv, osv.

Jag kommer ihåg då jag var liten och gick till affären och handlade.
Jag tyckte det såg så roligt ut att sitta i kassan och knappa på kassaapparaten.

Och tänk, det tycker jag nu oxå! :)


Elisabet

Ja, tänk ..., det tycker jag också ... hälsar hon på Hemköp ,-)

jocke

Så sant, dom hinner och misstänker med alla möjliga färger oxå. Du får hälsa tillbaka, roligt att det går bra:)

Ha det gott




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR