Ny vecka.

Igen.

Jag och alltid lika goa Anna BJ på jobbet brukar skämta om att det bara är måndag hela tiden.
Vi jobbar tillsammans på måndageftermiddagar nämligen.
Och varannan helg jobbar vi också tillsammans.

I 10 år har vi varit arbetskompisar.

Det märks också, för vi behöver inte prata med varandra om vad som ska göras, vi bara vet och läser av varandra.
Allt går väldigt smidigt.
Hon sitter i kassa 1 och jag är "på golvet".
Allt rullar på och det är inget onödigt ropande om småsaker, utan hon löser det allra mesta själv.

Du är en toppenarbetskompis Anna, och jag kommer att sakna dig! :)



Så här några dagar in i januari annonserar vi om billiga, billiga varor.
De flesta har det väl en aning knapert nu, så det kan inte bli så mycket bättre.
Såg förresten på ett program om att det blir vanligare och vanligare att folk lånar till julklapparna och att barnen hela tiden vill ha dyrare saker..

Skrämmande vilket konsumtionssamhälle vi lever i!

I  morgon är det ledig dag och då ska det bli en långpromenad.
Just nu snöar det och som jag längtar efter att få vara ute i snön!

Anna

TACK söta du <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR