Trettondagen.

Jobba från 7-17.

Direkt efter jobbat hämtade jag upp Robert på stan, för att sen åka hem och laga mat tillsammans.
Ja, jag, Peter, Amelie och Robert.
Vi gjorde skagentoast till förrätt och utskuren biff med bearnaise till huvudrätt.



Alltid lika kul att umgås med dess underbara människor.
Och det kan jag säga, att hans inställning, den gillar jag.

Det saknas en person här hemma.
Nämligen handbollstjejen nr 1 ;)
Hon åkte på cupen i morse.

Hon är ju så rolig.
Här har tjejen som vill ha koll på läget.
Bussen skulle gå kl.8 och hon klev upp 6:15 i morse.
Allt var packat utom tandborste och tandkräm.

Det här är igår kväll, då hon testade sin nya madrass. Hur man blåste upp den och hur man packade ihop den.
Allt är planerat i minsta detalj.


Hur det gick idag?
Förlust i första och vinst i andra matchen.

Och i morgon bitti drar jag och Peter upp till Falun och hejjar på! :)

Elin

Gud va söt hon är som vaknar så mycke tidigare å har så lite kvar av packning;]<3

Jessica

Ja, visst är hon :)

Svärmor

Lilla gumman. Hon är ju helt sagolik. Koll på allt. Och Robert ser ju riktigt mysig ut. Han verkar trivas hos er. O det är ju självklart, amelie vem vill inte vara nära henne. Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR