Onsdag.

Forsatt regn och fortsatt ont i halsen för Cornelia.
Igår åt hon knappt nånting alls, några piggelinglassar och lite vattenmelon.
När hon skulle sova ville hon att jag skulle ligga där och berätta lite från min barndom, så det gjorde jag.
Om när jag fick min första häst och vad jag och min bästis Gunilla gjorde.
Om stugan i Gäddträsk och när vi sov där själva och fixade mackor och varm choklad.
 
Nu sover Cornelia fortfarande, jag hoppas att hon mår bättre idag.
 
Nu nåt helt annat.
Jag blir så glad över att ni som kommer in här och läser kommer tillbaka dag efter dag, även vid dålig uppdatering.
Tack godingar!
 
Ibland skulle jag vilja vara så mycket mer öppen i min blogg, men har valt  att vara personlig men inte privat.
Så jag kommer att fortsätta göra så.
 
Nu ska jag snart göra mig klar för att åka till veterinären med Freja, hon ska få sin vaccinationsspruta.
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR