Full rulle.

Jag kan bara inte förstå att det alltid alltid finns så himla mycket att göra.

Nu sitter jag här i sängen och klockan är över elva och jag tänkte lägga mig senast 22, men det sprack ju som vanligt.

Fönsterputsaren har varit här idag så nu är det rent och fräscht och gardiner är tvättade, golv skurade osv osv osv osv.
Fattar inte att man alltid hittar en massa att göra..

Har köpt ett nytt vardagsrumsbord i dag också, ett sånt med små lådor under, och så under tiden som jag skruvade ihop dom passade Freja (som alltid ska vara nära, nära, som ni vet) på att ta en tupplur i en av lådorna :)



Ikväll var det underbart ute med sol så i satt ute en liten stund och tjejerna hoppade studsmatta.



(Linorna är ett badmintonnät som vi satte upp ikväll, tyvärr hittade vi inte badmintonracketarna bara..)

Nähä, lika bra att stänga ner nu.
Imorgon väntar långdag på jobbet och så får vi finfrämmande, min mamma och låtsaspappa kommer hit! :)

God natt på Er!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR