Gårdagen.



Härliga gänget!

Oj, oj, vad kul det var igår! Vi hade grillknytis hemma hos oss med en del av handbollsföräldrarna, 12 vuxna och 8 barn  blev det (barnen satt i köket och åt).
Alla hade med sig sitt eget kött och dricka, och så delade vi broderligt på grillen och så bjöd vi på kaffe, efterrätt och avec.

Otroligt många skratt blev det under kvällens gång. Underbara människor!

Och många rop utbrasts under fotbollsmatchen!




Och för en stund sen kom vi hem från Cornelias fotbollsmatch - vinst med 3-0 så nu ligger dom 2:a i serien! :)

Nä, nu ska jag beställa pizza åt oss, det blir lättlagat ikväll ;)

Micke

Jag var till föräldrarna och fick mig lite kyckling idag :)

Elisabet

Själv har jag ledig helg och njuter i fulla drag.

Har precis ätit en kort-datum-pepparbiff (jättegod!) med potatisgratäng och därtill ett halvt glas (glaset är stort ..) rött.



Efter att det har varit soligt och fint nästan hela dagen, hänger nu regnet i luften.

Det blev brått att ta in lakanen från strecket.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR