Hemma..

efter jobbet och då jag öppnar dörren kommer Freja mot mig och småpratar som hon alltid gör.
Då måste jag ju gosa med henne och prata och fråga hur hon haft det idag och hon svarar hela tiden och följer efter mig så jag plockar ur det jag handat, då jag går in i tvättstugan med tvättmedlet jag köpt och så jag pratar med tjejerna.

Dom ligger i ligger i vår säng med varsin dator.
Amelie är febrig (sviter efter Hultsfredsfestivalen..?) och Cornelia är pigg och glad och har haft jättekul på fotbollsskolan idag.



Jag kokar en kopp Earl grey och äter en hårdbrödmacka.

Och jag har så hiskelit ont i ryggen. Redan i morse började det mola i svanken.
Jag hoppas verkligen att det har gått bort till i morgon.

Nu har lugnet lagt sig i det Haglundska hemmet och jag ska surfa runt lite innan det är dags att gå och lägga sig.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR