Och snart är juni slut...

(Det var väl en munter rubrik?)
Tycker att det var nyss som vi gick in i juni och snart är vi inne i juli
Var tar tiden vägen?! Och jag försöker verkligen ta vara på v a r j e dag, men ändå bara rusar tiden iväg.
Jag funderar på varför det är så, för alla tycker likadant. Att allt bara går fortare och fortare.
 
Då man var liten så var sommarlovet o ä n d l i g t långt.
Så är det inte nu.
 
Idag är jag iaf ledig och jag låg i sängen och tänkte kliva upp och börja dagen med en löptur, men hörde hur regnet smattrade mot rutan så jag gjorde det man alltid vill då klockan ringer.
Vände mig om och somnade om :)
 
 
Tittar ut och nu börjar det att avta, det skulle ju bli lite bättre väder framåt dagen.
Så jag tänder ljus och dricker kaffe och njuter av lugnet.
Amelie och Robert sover fortfarande och Cornelia sover hos grannen.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR