E F I T 25 mars 2012.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

Idag fyller pappan i huset år men har har vait i Sthlm och kommer hem idag, så det blev ingen skönsång på morgonen.

06:30
Cornelia ska spela handbollsmatch så det är bara att kliva upp i ottan.
Här äter hon frukost framför tv´n.



07:30.
Kollar temperaturen.



08:30.
Cornelia har cyklat iväg till samlingen och jag tittar ut.
Ser ut att bli en fin dag idag också.


9:30.
Matchen är i full gång och jag dricker kaffe.



10:30.
I matchen då det var 16 minuter kvar och TIK ledde med 7-6 gick strömmen, så efter en stunds väntan utan att strömmen kom tillbaka togs beslutet att matchen skjuts upp till på onsdag.
Här är vi hemma igen och jag kokar ägg.



11:30.
Kokar kaffe.



12:30.
Vattnar blommor.


13:30.
Freja är trött.


14:30.
Kommer ut ur duschen.
Peter vill att vi ska gå till den lokala pizzerian som har fått rättigheter och ta en öl och ett glas vin.
Sagt och gjort.


15:30.
Mys :)


16:30.
Hemma igen och jag bakar LCHF muffins.


17:30.
Dukat, snart mat - grillat :)
'


18:30.
Robert och Amelie.


Det får bli sista bilden för idag :)

Kram på Er!

Annika

Kikar in på din EFIT, hoppas matchen på onsdag kommer att gå bra, snöpligt att inte få spela klart

Joakim

Strosar förbi din dag :)

Johanna

Vad roligt det verkar med EFIT. :) SötFreja också! :)

Anni

Så mysig din dag ser ut, gillar dina foton och det dukade bordet! Tänk att jag har samma glas som du när vi är många, tycker att de är bra eftersom de passar till alla drycker men också att sätta värmeljus i!

Liselott

Bilden på gäspande katt var kanon!

Anonym

Besöker din EFIT. Nog är det härligt, och lite semsterkänsla över, att ta sig ett glas på lokal! :) Vi brukar emellanåt av den anledningen ta oss till den lokala golfbanan på gärdena där vi bor.

Kattis

Det var ju jag som skrev där ovan...

Vackert porslin ni har! gerbera? Hur som helst, kikar in på din EFIT. Mysig dag!

Hoppas att matchen går bra på onsdag!



Mvh Therese

Ariella

Hej!

Kikar in på din efitdag. Mysiga bilder!!

Annika

Kikar in igen och vad din katt är söt




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR