Glad.

Igår på jobbet levererades bröd om vanligt.
Skoga, Pågen och Polfäskt kommer själva och fyller på bröd och tar hand om returer.

Igår var det en vikarie på Pågen eftersom den vanliga killen var sjuk.
Då hon kom med sin vagn fylld med bröd så stod jag precis vid knäckebrödshyllan och bytte etiketter.

-Hej, hej, sa jag.
-Hej sa tjejen med brödet.
Sen fortsatte hon. Det här måste vara världens bästa butik att jobba i!

-Javisst, sa jag leende. Jag älskar den här affären!

-Jag förstår det, sa hon. När man kommer in här känner man sig så välkommen och alla är verkligen så himla trevliga! Jag tänkte på det förra gången jag var här, att ni måste ha så himla kul på era fester och kick-offer!

-Ja det har verkligen! (Sen tänkte jag att hon skulle bara veta, vi brukar hålla på till 5 på morgonen, vi skrattar, dansar och spelar musik.)



(Bild från vår direktreklam i julas)

Härliga människor!
Nu stundar jobb.
7-17.
Fredag=fullt ös!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR