Morgon i skogen.

Idag är det ett strålande vackert väder och 4 minusgrader.
Jag passade på att gå till skogen.

På väg till skogen passerar jag en gammal anslagstavla.
Är lite imponerad över allt som ordnas här i vårt lilla samhälle.





Jag vet inte vad som händer med mig då jag är i skogen, men på nåt sätt så blir allt så mycket lättare.
Lättare att andas och hjärtat känns lättare på något sätt.
Nån som vet vad jag menar?
Som nån slags meditation antar jag.
Lungt och tyst och bara fågelkvitter och jag sköljs över av känslan av tacksamhet för allt det vackra och lugna.








Anna

" mäster " är förkortning på Astrid Lindgrens " mästerdetektiven blomkvist ".



Vilka härliga bilder! Vill också att snön ska försvinna.



// Kram

Elisabet

Jo, jag förstår vad du menar, även om det för mig är närheten till havet som ger den känslan!



Man blir r e n a d på nåt vis.

Jessica

Elisabet; som vanligt satte du ordet på känslan!

Renad är verkligen rätta ordet.



Anna; Tack! :)

Svärmor

Jag är ju skogrädd men skönt att du inte är det. Jag tror att när du dör blir du en kotte som hänger i en fin tall som solen lyser på. Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR