Ny parfym.


Förra veckan då jag gick på stan provade jag den här parfymen i ett varuhus.
Föll pladask för flaskan som jag tycker är så otroligt fin.
 Köpte den inte med gick och luktade på handleden resten av kvällen :)

Läste på nätet om parfymen:

Nu har Gallianos nya parfym kommit! Den heter Parlez-moi d’Amour, vilket ordagrant betyder prata med mig om kärlek. Man blir lite kär bara av själva flaskan där inspirationskällan till designen har varit ett klassiskt kärleksbrev. Både flaskan och kartongen ser ut som ett kuvert med ett vackert frimärke i hörnet. Doften har noter av jasmin och rosor, det är en riktigt feminin och romantisk doft.

Så i tisdags slog jag till och köpte den.
Doftar ljuvligt!


Svärmor

Det gjorde du rätt i. Du är värd den parfymen. Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR