Ovanligt.

Dom här dagarna är inte som dom brukar vara.
Min familj är nämligen uppe i Norrland hos Peters föräldrar några dagar eftersom dom har sportlov så nu är jag solokvist.
Ja, helt själv är jag ju inte, jag har ju Freja :)

Jag måste säga att det är med blandade känslor.
Jag kan räkna på min ena hand de gånger vi har haft barnvakt och Amelie fyller 17 år i år och Cornelia 12.
Samtidigt som jag saknar dom oerhört så ska jag passa på att njuta av egentiden!
(Och anledningen att jag inte följer med upp är att jag inte har några semesterdagar kvar och jag jobbar alla dagar inkl. helgen).

Så nu har jag städat, tvättat så det inte finns någon tvätt i tvättkorgen och tom tvättat Cornelias handbollsskor ;)

Och nu efter jobbet har jag lagat mat till mig sjäv (hamburgare) och gosat och lekt med katten, sen har jag suttit bänkad i soffan sen kl 20, (kollat på Lyxfällan och Revenge)
Jag säger bara JISSES!!

Tanka, tanka energi!



Ju äldre jag blir desto större behov av egentid har jag.
Jag blir mindre och mindre social.
Naturligtvis har det lite med mitt yrke att göra, där man hela tiden måste vara 100 % trevlig mot kunderna.
(Ja, enligt mig MÅSTE man det!)

Jaja, jag får fortsätta med detta ämne en annan dag.
Intressant bara att jag mer och mer kommit underfund med vad jag trivs med och var jag trivs.

Nu ska jag gosa med min kisseunge som kurrar så högt så det hörs ända till Kramfors ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR