Pärlhyacinter.



Idag har jag köpt årets första pärlhyacinter. Jag älskar dessa blommor!
Hade massor med lökar sedan förra året som jag satte i rabatterna i höstas, ska bli kul att se om det kommer nåt, eller så kanske det dröjer ytterligare ett år.



Idag gick jag hem från jobbet, det gjorde jag igår oxå.
Och då tycker jag ju att jag har varit så duktig att jag kan pula i mig massor av godis på kvällen.
Hmmmm, kanske inte så konstigt att vågen står stilla...?

Väl hemma har jag välkomnats av en översocial kisse, som inte vet hur hon ska bära sig åt för att gosa samtidigt som hon vill leka massor. När jag la mig i soffan la hon sig på mitt ansikte, kurrandes.
Hon är inte mer än 20 cm ifrån mig och följer efter mig hela tiden. Kärlek!

Ikväll bara måste jag gå och lägga mig i hysad tid! Fattar inte att det ska vara så svårt att komma isäng. Jag är ju så himla trött på morgonen!

Nu - melodifestivalen (om man orkar kolla, annars kollar jag bara för att höra Sarah Dawn Finer. För hon är så jävla bra).





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR