Tisdag.

Idag är  jag ledig och jag vaknar av att Freja är busig och gosig och sen ligger jag kvar och lyssnar på familjen som gör sig i ordning för jobb och skola.
Cornelia tittar på tv´n och Robert gör frukost till Amelie som han går upp med till henne (är det inte underbart?)

Senare är det bara jag och äldsta dottern kvar hemma och vi pratar lite.
Älskade unge!

Kliver upp och ställer mig på crossen en halvtimme. Så skönt! (Iallafall efteråt, och skönt att få ur sig vissa aggressioner).

Sen badar jag och sen sätter jag på en kopp kaffe och gör upp en eld i kaminen (bara 18 grader inne och SNÖ ute!)





Och lilla Freja ligger framför brasan och tvättar sig.
Som jag älskar den här lilla kissen! Hon gör mig så lycklig i hjärtat!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR