Bullbak.



Medan solen skiner utanför bakar jag bullar och i bakgrunden står tv´n på och jag hör när Prinsessan Estelle döps.
Emellanåt går jag in i vardagsrummet och tittar och kan inte låta bli att bli rörd, det är så speciellt då ett barn döps, och man önskar inget hellre att det lilla barnet ska få ett så bra liv som möjligt.
Sen spelar det ingen roll om det är kungafamiljens lilla prinsessa eller något annat barn, alla barn är små prinsessor och prinsar som är precis lika viktiga och älskade som lilla Estelle.
Kanske bara med lite andra förutsättningar här i livet.







Sen hänger jag lite tvätt och rensar lite ogräs och sätter mig på altanen och dricker kaffe och äter en nybakad bulle. Läser lite i en bok och lyssnar på fågelkvittret.

Tänk att det är så skönt att vara ledig!

Svärmor

Amelie såg lite annorlunda ut. Ku l med förändring. Nästa gång vi kommer ska jag lyssna på sång, av båda. Jag riktigt känner doften av bullarna. Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR