EFIT 27 maj 2012.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

07:00.
Kliver upp och det verkar bli ännu en dag med strålande solsken.
På altanen ligger kubbspelet som vi spelade igårkväll.



08:00.
Glömde fota..

09:00.
På jobbet och har bakat, fyllt på frukt och grönt och pressar kartonger.


10:00.
Glömde fota.

11:00.
Vi har fått leverans och jag plockar för brinnande livet, butiken är full av kunder så det är spring till kassa 2 och posten mest hela tiden.


12:20.
Cyklar hem från jobbet.


13:00.
Glömde fota..

14:00.
Vi går till Cornelias fotbollsmatch.


15:00.
Matchen är slut och dom vann! :)
Tyvärr spelade Cornelia bara ca 1 minut innan hon stukade foten..


16:00.
Går runt på tomten och tittar till blommorna.


17:00.
Får min morsdagspresent :)
Min cykel blev ju stulen för en månad sen och nu ska jag få en ny :)


18:00.
Klipper gräset.


19:00.
Vi äter middag.


20:00.
Plockar ur diskmaskinen.


21:00.
Freja vilar.


Det får bli sista bilden för idag.
Kram på Er!

Vilken fin och bra present!

Kul att se din dag!

Elisabet

Kram på dig själv och tack som berättade om din dag!

Nu ska jag dra mig mot sängen!! Ajöken, sa fröken.

Anna

Hej hej!



Inne och kikar på din dag! Mums för grillat! Nej, vad tråkigt att stuka foten!



Trevligt med ny cykel!



// Kram Anna

Sirpa

Kikar in på din efit-dag, söt kisse som ligger och vilar!

Micke

Kollar in och bra med ny cykel men sämre med en stukning på dottern.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR