EFIT 8 maj 2012.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

Idag den 8 maj är det inte bara efit, utan även min storebrors födelsedag! :)

00:30.
Ska precis släcka lampan och en liten Freja har precis somnat.


07:15.
Cornelia är klar för att gå till skolan.


08:00.
Freja smet ut då Amelie skulle cykla till skolan och gömmer sig under bron.
Det är tur att hon är så busig så det går att locka fram henne med små kvistar :)


09:00.
Kollar igenom reklamen.


10:00.
Ute på en löprunda.


11:00.
Badar :)


12:00.
Dricker kaffe.


13:00.
Tar en tupplur.


14:00.
Gör mig iordning för jag och Amelie ska ner på stan och till hennes skola på utvecklingssamtal.


15:00.
Jag och Amelie äter på stan.


16:00.
Amelies skåp i skolan... vad säger man.. (Utvecklingssamtalet gick för övrigt bra :)

17:20.
På bussen på väg hem.


18:00.
Hämtat in tvätten som hängt ute på tork.
I morgon blir det premiärklippning av gräsmattan för i år! :)


19:00.
Lagar sen middag, det blir vitlöksdoftande köttfärssås och spagetti (!).


20:00.
Amelie och Robert ♥


21:00.
Min stund.
Kl 21 på tisdagar på kanal 5.


Och med den bilden tackar jag för idag! :)

Fine bilder! Likte kaffe bildet godt:)

Anna

Det är lyx att kunna ta ett bad, bara så där!



Hoppas du får en skön kväll.



// Kram

Kattis

Kikar in på din dag. Du är flitig med löparskorna!

Anni

Tänk vilken skillnad det blev på reklamskörden när vi satte upp den lilla lappen men "Ej reklam" på brevlådan! Förr bestod posten av mer reklam än post.



Härligt med löprunda och bad mitt på dagen!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR