Minisemester.

Igår kväll tog jag ledigt eftersom jag och Marie bestämt oss för att åka upp till hennes stuga för äta lite mat, dricka vin och för att se filmen New Years Eve. Mest pga min favorit Jon Bon Jovi är med i den och
att den utspelar sig i New York där vi varit tillsammans.



Det var en fin men lite kall kväll och vi satt ute på deras inglasade altan och åt.





Vi åt Lindorkulor som Marie köpt i NY och pratade oavbrutet till 02:30 på natten. Ja, vi var väl lite tysta under filmen, men annars var det ingen hejd på det hela (som vanligt ;)  )



Uppladdat för filmmys, och jag måste säga att filmen var ingen höjdare precis.. trots att snyggingen Jon var med ;)



I morse åt vi frukost i godan ro, så skönt att inte stressa. (Jag och Marie jobbar ju tillsammans så våra frukostar på jobbet är inte så lugna som den var i morse..)

Svärmor

Låter hur trevligt som helst. Marie är nog guld värd som kompis, eller hur?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR