Hur lyckas man...

Nu har jag lyckats göra illa ena foten, det gör så förbannat ont inne i hälen (?!) så jag knappt kan stödja på foten??
 
Jag får väl göra som Freja, lägga mig ner och ta det lungt och hoppas på att det går över.
Är det såhär då man passerat 40..?
 
 

Carola

Jojo, efter 40 börjar allt förfalla ;-) Har du hälsporre? Jag bruka vara sjuk bakpå hälen el hur man ska säga... Men pröva stå på ett trappsteg med tårna där å häng ner foten å stretcha. Kan hjälpa!

Svar: Nej, jag har inte hälsporre men symptomen liknarv det då jag googlar på det. Jag kan inte stödja på hälen alls..har provat stretcha som du sa, hjälper lite faktiskt!

tack!


Jessica

Oj oj det var ju inte bra fina du, du måste vara rädd om dig goding. Sänder massa varma kramar till dig <3 Puss vackra du

Svar: Tack <3
Jessica

Mamma

Har det med åldern att göra är jag under 40. Hoppas på snabb bättring. Kram

Svar: Haha Mamma :)Kram
Jessica

Svärmor

Så tråkigt. Hoppas det har blivit bättre. Det har ingenting med åldern att göra. Kram

Svar: Tack ;)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR