iPhone..

Min iPhone har strulat lite med röstbrevlådan och så googlade jag på hur man skulle komma till rätta med det och igår kväll, närmare bestämt 23;50 tyckte jag att det var en jättebra idé att ta tag i det. (Verkligen skitsmart då jag redan lider av sömnbrist och skulle jobba 9 timmar idag)..
Har visserligen googlat lite innan och varit halvnervös, för det stod att man skulle prova återställa den, och mycket riktigt gorde jag det.
A l l t försvann ju från den, min dator strulade när jag skulle synkronisera telefonen och 02;15 gav jag upp.
 
Men nu har jag fixat den, tack och lov, har suttit hela kvällen med den och datorn med diverse uppdateringar och dyl för att få det att fungera.
Tyvärr är alla kontakter borta från telefonen men det får jag ta.
Huvudsaken att den fungerar igen
 
Nähä, dags att gå och lägga sig.
Imorgon är det jobb 7-17 sen ledig helg :)
 
Sov gott!

Carola

Ifall du har sparat allt i Itunes el cloud så borde det gå att hitta! Jag var oxå å raderade allt i misstag men tog en gång till på ominstallera å hittade kontakter å allt!

Svar: Jag har sparat det i itunes men hittar inte kontakterna ;(
Jessica

Svärmor

Strongt gjort! Jag hade nog kastat den i väggen. Kram.

Svar: Tack! :)
Jessica

Mamma

Om du tappat mitt och Bosses nummer kommer ett av dom i morgon med påminnelsen om krysset.

beundrare

Du är bäst o vackraste <3

Svar: Tack <3
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR