Söndag..

och en stunds jobb mellan 8-12, min absolut kortaste arbetsdag.
Leverans av kolonial och färskvaror, och det är enormt mycket som ska hinnas med på dessa timmar.
Men jag älskar mitt jobb :)
 
Sen hämtade jag Amelie som sovit hos Robert, fixade lite lunch, Cornelia och hennes kompis såg på Titanic och sen har vi fikat lite, jag har fixat med lite tvätt och städning, pratat med båda döttrarna.
Försökt att muntra upp.
 
Solsidan, glass och en stund framför Beck innan jag somnade till.
 
Och Amelie satt och läste en bok i värmen.
 
 
Hoppas ni har haft en fin dag!  <3

Ser ut som du haft en bra helg :-) Du är så otroligt vacker <3 Skickar massa kramar o pussar så du klarar av måndagen. Puss snygging

Svar: Tack! <3
Jessica

Elisabet

Ojdå, kära nån ..., vilken kommentar ,-))
(Såna får jag aldrig ....buuuu).

Visst är det underligt, att om man kan känna sig mer trött efter ett mindre antal timmar, än tvärtom? Jag tror att det är detta att man jagar på som en iller för att hinna med allt ...

Idag har jag tre till åtta. Mest mejeri, men även kassan. Jag gillar det s k a r p t.

Svar: Ja visst, dessa fina ord ska jag leva på länge ;)Rätt var det är kanske PV skriver nåt likande i din blogg :)

Jobbade själv 7-21 igår och har nu två lediga dagarn framför mig, skönt!
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR