Dagen efter..

På flera sätt.
Nu när det är officiellt att vi ska skilja oss känns det faktiskt lite bättre.
Slippa låtsas.
Jag skulle kunna skriva så mycket men kommer inte att gå in på några detaljer alls, utan försöka fokusera på annat än skilsmässan i bloggen.
 
(Kan ju bara berätta att jag och tjejerna ska bo kvar i huset så länge och Peter ska flytta så fort det finns en lägenhet ledig.)
 
En annan sak som verkligen slagit mig under den här perioden är hur otroligt många fina vänner jag har. Vissa känner jag mer och andra mindre, man alla sträcker ut sig hand och vill hjälpa till. Så otroligt snällt.
Det gör mig väldigt glad och ödmjuk.
 
Igår åkte jag och min vän Mona-Liza ner på stan och åt god mat, drack vin och drinkar :)
Hon ska sluta på jobbet och börja plugga på högskola så vi hade en liten myskväll :)
 
Precis vad jag behövde!
:)
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR