Winds of change.

Som ni förstått så står allt inte rätt till hemma hos oss.
Efter 24 år tillsammans så är skilsmässan dessvärre oundviklig så därför har jag och Peter nu skilt oss.
 
Jag kommer att försöka fortsätta hålla bloggen vid liv och som vanligt fokusera på den "feelgood"känsla som jag hört att de flesta av er får efter ett besök här. (Tack till er!)
 
Och de som känner mig vet att jag är obotlig positiv som person och det tänker jag fortsätta att vara.
Dessutom är jag stark och det som inte dödar det stärker, eller hur? ;)
 
Så..
 
På återseende.
Och välkommen till mitt nya liv.
 

Carola

Men va trist =( Synd att det skulle gå så =( Det är ju bra om du ändå är positiv å stark! Och jag har saknat dina inlägg! Hoppas du orkar skriva mera! Tycker skriva är bra terapi mot tråkigheter! Styrkekramar till dig!

Svar: Tack Carola! :)
Jessica

Eva

Du har inte bara "imaginary friends", du har riktiga med! Love ya sis!

Svar: Ja, det är verkligen sant.Love you .
Jessica

Mamma

Välkommen tillbaka. Älskar dig

Svar: Tack mamma. Älskar dig också.
Jessica

Malin

Du har helt rätt.. det som inte dödar det härdar. Du är stark!! Tufft beslut att fatta men så skönt när det väl är fattat och man kan gå vidare. Kram!

Svar: Tack snälla Malin. Kram på dig med.
Jessica

Micke

Oj, 24år är ju en ganska lång tid.
Hoppas det känns bra iaf.

Här gick ju pappa och dog knall och fall för en vecka sedan.

Svar: Tråkigt att höra om din pappa, Micke..
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR