E F I T 9 april 2013.

 
Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här. 
 
Bara iPhonebilder pg a att min dator helt plötsligt inte kan läsa in bilder från min kamera.  S U C K !
 
05:00.
Klockan ringer, ska skjutsa en kompis till flygbussen.
 
 
06:00.
På väg hem igen.
 
07:00
Bakar LCHF bröd :)
 
08:00.
Badar.
 
 
09:00.
Trött och nybadad :)
 
 
10:00
Underbara fina älskade Freja ♥
 
 
11:00
Kennethgos ;)
 
 
12:00
Freja stressar inte ihjäl sig.
 
 
13:00
Pratar med en sjuk Amelie.
 
 
14:00.
Ligger på soffan.
Unnar mig att vila ibland, fast jag har svårt för det. Men har blivit bättre på det.
 
 
14:45
Somnade visst, vaknar och är sååå trött
 
 
15:15.
På Cornelias skola för utvecklingssamtal.
Och jag kan bara säga att jag är så satans stolt över henne!
 
 
16:00.
Ska ge mig ut på en löptur.
(Och hoppas ju innerligt att mina benhinnor inte ska göra ont)
 
 
17:00
Glömde fota men min benhinneinflammation gör ont! :(
 
18:00.
Gör en coleslaw
 
 
19:00.
På mitt rumsbord. (Med Amelies vaselin med på ett hörn ;)
 
 
20:00.
Cornelia trött och hemma från träningen :)
 
 
Det får faktiskt bli sista bilden för idag.
Kram på Er!
 
 
 
 

Kattis

Onda benhinnor är inget vidare! :( Här promeneras det av den anledningen numera, tyvärr...

Svar: Nä, fy vad det gör ont :(
Jessica

Anna bj

Ett tips mot benhinnorna, ta en påse med is och stryk på den på benen uppifrån å ner och sen varmt vatten. Varva några gånger med is och varmt!! Det har funkat för mig :)

Kan man få receptet på coleslae? :)
Kram

Svar: Tack Anna!Lägger ut receptet strax! :)

Kram
Jessica

Elisabet

Tack som delade med dig!
Nästa gång ska jag försöka vara med ,-)

Svar: Vore jättekul att se EFIT- bilder från dig! :)
Jessica

Kenneth

Älskling många fina foto som vanligt:)Utom på mig.
Det där med Benhinnorna är en jobbig sak,finns egentligen bara en sak att göra o det är att vila så sa min Tränare när jag spelade fotboll på högnivå.
Puss fina du <3


Svar: Tack älskling :) Jag lyssnar på dig <3 Puss
Jessica

Anna

Hej!

Inne och kikar på din dag! Vila måste man, eller måste och måste, men man måste lyssna på sin kropp! Det bidrar också till en ökad hälsovälmående!

// Anna

Svar: Absolut :) Och jag blir bättre och bättre på det :)
Jessica

Micke

Kikar på din EFIT-dag så här helgen efter. Har ju knappt varit hemma på 2 veckor känns det.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR