Måndagkväll..

..och efter 14 timmar på jobbet har jag nu landat i soffan med ett glas rödtjut, lite salami och brieost .

LCHF äger.
 
Har man som jag träffat världens underbaraste kille (..säger man "kille" då man är 41?.. , ny kärlek? ny man..?) så kan man ju inte annat än att vara lycklig, han får mig nämligen alltid på bra humör, det finns liksom ingen gräns på den kärlek jag får :) ♥
Tack Kenneth, för att du  a l l t i d finns!
 
Ville bara säga det! :)
 
 
(Det  är tur att man lär så länge man lever, för jag kommer aldrig aldrig mer att ta skit. Inget ont som inte har nåt gott med sig som dom säger.)
 
Jag har ju alltid gillar Gyllene Tider, trots Gessles nödrim så får man alltid en glad känsla i kroppen ;)
Många roliga minnen från min uppväxt bidrar kanske till det. Tänker på somrarna i Lycksele och på min bror. På Carina, Pappa och Lisa och långa ljusa sommarnätter i Norrland.
 
 
Som här, på Rogers 40-årsfest, sporttema naturligtvis! Jag och lillasyster Lina som ryttarinnor och Roger fotbollsspelare :)
 
I sommar  s k a jag bara se dom (såg dom sist då jag var 12, plankade in.. Då skrev Per sin autograf på min arm som jag fyllde i med tusch hela sommaren så den inte skulle försvinna :)  )
 
 
 
Godnatt på Er!
 

kenneth

Tack för dom fina orden. Jag kommer alltid älska dig min älskling, för du gör mig så lycklig. Du är det bästa som hänt mig <3


Svar: Jag älskar dig <3
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR