Torsdag..

Och jag stämplar ut strax efter klockan 18 och tar mina kassar på cykeln och cyklar hem i ösregnet.
Av med dyblöta jeans och på med mysbrallor, tänder ljus och värmer upp lite från gårdagens middag.

Älsklingen kommer förbi en stund efter sin träning innan det är dax för honom att gå hem till sina barn och sin hund och kanske byta till torra kläder
;)

Mina barn är i London med sin pappa.
Det är t o m t här hemma men jag försöker njuta av egentid. Har inte överdrivet av den varan så jag umgås med mig själv, städar, rensar och försöker ta det lugnt.
Har så förbannat ont i min fot så några större aktiviteter så som att springa finns inte. Ska till ortopeden nästa månad och ber till Gud att jag går hjälpmedel så jag slipper den här smärtan. Brukar aldrig gnälla men nu är jag så less..

Inget internet har har jag heller efter lördagen åskväder. Telia skulle fixa det senast idag men fortfarande inget internet. Tur man har mobilen.

Lilla Luna börjar bli en liten Freja :) Hon följer efter mig som en skugga. Hon är så ljuvlig! ❤

Nu lite bilder.
Ha en fin kväll.



Hoppas verkligen att du får hjälp med din onda fot Jessica!

Svar: Tack Catrin! <3
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR