Barndop.

 
I fredags efter jobbet åkte jag och tjejerna upp till Härnösand eftersom min lillasysters och hennes man Ingos lilla son skulle döpas.
Så mysigt att träffa alla och att mysa med lille Oliver ♥
 
Stolta föräldrar.
 
 
Och lillasyster hade bakat massor med gott fika.
 
 
Jag och Cornelia innan dopet.
 

Sen på kvällen åkte vi alla upp till mamma och Bosse och åt och umgicks :)
Jättetrevigt och mysigt!
(Fast här ser min bror och Ingo väääldigt allvarsamma ut ;)
 

Massor med bäbismys ♥
 


I mammas köksfönster.
 
Sen var det bara att sätta sig i bilen och köra de 45 milen hem igen.
 
Kort men intensivt ;)
 

Elisabet

Å, så innerliga och fina bilder! Och trevligt med barndop och syskonbarn.

Svar: Tack Elisabet!
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR