Tisdag.

 
Och jag är ledig, tar lite sovmorgon, är så himla trött.
Kliver upp och tittar ut genom fönstret och allt är inbäddat i ett mjukt snötäcke och som ni vet så tycker jag ju att det är så fint och jag blir så harmonisk.
 
 
Äter för ovanlighetens skull yoghurt till frukost.
 
Sen kommer Kenneth som är lite förkyld och febrig och vi myser och dricker kaffe och pratar och slötittar på Vinterstudion.
Freja ligger och sover i fotöljen bredvid tills det är dags för Kenneth att gå hem.
Då ska det busas förstås.
 
 
Och snart ska jag ut och slira i snömodden, har lite ärenden att fixa.
Och tvätta, städa och laga mat förstås.
Elda i kaminen och spela lite Candy Crush.
;)
 

Tack för en mysig förmiddag. Jag älskar dig <3 <3 <3

Svar: Jag älskar dig <3
Jessica

Underbart <3

Svar: <3
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR