Hemma igen.

Och har landat i soffan och laddat över bilder till datorn.
Tvättmaskinen är igång och ska snart hängas och inne i min säng ligger Cornelia och tittar på film och Amelie och Robert sitter på övervåningen och myser med tv och popcorn efter en hel vecka ifrån varandra.
 
Hemresan gick jättebra och då vi kom hem stod termometern på 26 grader. Kändes som medelhavet!
Och det bästa är att jag har två veckor kvar av min semester!
 
 
Carina, min svägerska fixar mat.
Hon älskar rött :)
 
I Umeå har vi både varit hos min bror med familj och i pappas stuga.
Som alltid är det underbart roligt och väldigt intensivt.
 
Kenneth har varit med så han har blivit välkomnad in i stora underbara galna norrländska familj ♥
 
 
Storebror.
 
Här håller det på att mörkna ute och inte en enda mygg syns till.
Till skillnad från i Umeå.
Hade  nästan glömt hur jävlig myggen kan vara och min skåning har så många myggbett så dom kan man inte ens räkna till.
Själv har jag myggbett över hela benen och på händerna..?  :)

Mera bilder kommer sen, (ja, inte på myggbetten kanske men på annat).




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR